Thursday 19 February 2009

betydelse

Go explore those other women, the geography of their bodies,
but there's just one map you'll need
You're a boomerang you'll see
You will return to me

You will. You? Will you? Will. You? Will. You?

Idag:
Köpa gitarrsträngar
Spela gitarr
Äta äta
Jobba
Vela
Sova

I helgen:
Utflykt! för jag är leeedig utan att ha booked it off, en oerhörd lyx, har aldrig hänt mig förr. (Jag märker att head managern Paul gillar mig för han ger mig väldans mycket bättre skift nu förtiden.)

I framtiden:
haha


Nu har det förresten gått drygt en månad sen Slutgiltigheten. Eehm. Oj. Va?
Ändå kretsar mycket kring:
You will. You? Will you? Will. You? Will. You?

2 comments:

Anonymous said...

men du, jag fattar ingenting! maila mig genast, jag kräver en uppdatering av ditt liv! haha. ta hand om dig.

Anonymous said...

.. och jag fattar allt du skriver. Hehe. Malleballe är ur balans. Hörrö förlåt förö mitt fruktansvärda mail jag skickade. Jag borde ha skickat ett som gick som mitt sms jag fick idag (se min blogg) kraam